środa, 29 sierpnia 2012

Dodatek *__^

- Ciiiiii . On już tu idzie . - szepnęłam w stronę grupki ludzi zgromadzonej w domu . Po chwili drzwi otworzyły się i stanął w nich nasz ukochany solenizant . Nic nie podejrzewając podszedł do włącznika światła i jednym ruchem palca zapalił je .
- Wszyyyystkiego Najlepszego Liam ! - wrzasnęliśmy . Zdziwiony chłopak spojrzał po wszystkich po czym wybuchł głośnym śmiechem .
Tak , zdecydowanie zapamięta dziewiętnaste urodziny . 
- Wiec Liam dużo zdrowia ... - zaczął Styles .

- Radości ... - kontynuował Niall .
- Spełnienia najskrytszych marzeń ... - dorzucił Zayn .
- Śmiechu ... - wykrzyknął Louis z marchewką w ręce .
- No i miłości ... - zakończyła Sam .
- Ejj zabraliście mi wszystkie fajne życzenia . - powiedziałam oburzona i założyłam ręce na klatce piersiowej . Harry widząc moje zakłopotanie podszedł i szepnął do ucha . Na mojej twarzyczce pojawił się ogromny uśmiech .
- Po prostu wszystkiego co najlepsze . - powiedziałam puszczając oczko Payne ' owi . Ucałowałam Lokersa w policzek i złapałam go za rękę . 
- A teraz czas na Paaarty ! - wrzasnął Louis na co wszyscy mu przytaknęliśmy .
Zapowiada się ciekawy wieczór ...





~*~



Stwierdzam dodatek bo urodziny Liama ♥ :D
Złożyłam mu życzenia na TT XD Jestem miszczem ^.^ < lol2 >
Komentarze do XXVIII piszcie pod tamtym rozdziałem < 3
Love Was ♥ ^.^ XD : ***

3 komentarze:

  1. Extra :D A tamten rodzial byl juz ostatnim ? Prosze powiedz, ze nie ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie był ostatni rozdział :) Planuję jeszcze napisać ze 2 - 3 rozdziały i epilog . :P No i kończę już niedługo , a zaczynam pracę na http://from-friendship-to-love-close.blogspot.com/ . :*

      Usuń